ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ АУДИТУ МАРКЕТИНГУ НА ТОРГОВЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
>PDFПосилання
Андрєєва Н. М., Зіньковська Д. В. Використання методів маркетингового аудиту при прийнятті стратегічних рішень на підприємствах. Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. 2016. № 21, Т. 2. С. 50–55.
Аренс А., Лобек Дж. Аудит ; пер. с англ., гл. редактор серии проф. Я. В. Соколов. Москва : Финансы и статистика, 1995. 560 с.
Балабанова Л. В., Холод В. В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств. К.: Видавничий дім «Професіонал», 2006. 448 с.
Березовик К. В. Методологічні прийоми маркетинг-аудиту. Ефективна економіка. 2014. № 10. URL : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3436 (дата звернення : 24.01.2020).
Голяш І. Д., Галушка Н. Й. Концепція маркетингового аудиту: проблеми теорії та практики. Журнал Європейської економіки. 2008. Т. 7, № 3. С. 289–297.
Корягіна С. В., Корягін М. В. Маркетинговий аудит. Київ : Центр учбової літератури, 2014. 320 с.
Кравецький А. В., Фірсова Л. А., Луцяк В. В. Маркетинговий аудит: сутність, складові та особливості проведення URL : http://www.rusnauka.com/34_NIEK_2010/ Economics/75123.doc.htm (дата звернення : 24.01.2020).
Лиходій В. Г. Сучасна концепція маркетингу та економічна криза. Актуальні проблеми економіки. 2009. № 12. С. 6–12.
Маркетинг / Я. С. Ларіна, О. П. Луцій, М. Г. Шевчик та ін. ; за ред. С. І. Чеботар. Київ : Наш час, 2007. 504 c.
Перерва П. Г. Становлення та розвиток маркетингового аудиту в Україні та світі. Бізнес Інформ. 2012. № 1. С. 191–193.
Файзулаєва К. А. Предмет, об’єкт та завдання маркетингового аудиту на підприємстві. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2009. № 26. С. 238–241.
Хаблюк О., Яцишин С., Голяш І. Маркетинговий аудит як інструмент оцінювання ефективності бізнесу. Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету. 2019. Т. 60. № 5. С. 129–136.
Шарко В. В., Поліщук І. І. Методи дослідження маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Економіка і суспільство. 2016. Вип. 4. С. 207–215.
Шумейко В. М. Маркетинговий аудит промислового підприємства. Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. 2004. Вип. 6. С. 269–274.
DOI: https://doi.org/10.35774/ibo2020.01.089
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.