ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ НА КОНКУРЕНТНУ БОРОТЬБУ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
>PDFПосилання
Акулич, М. В. Анализ конкурентоспособности продукции в аспекте взаимоотношений с потребителями [Текст] / М.В. Акулич // Маркетинг . – 2003. –№ 6(73). – С. 106–112.
Гребнев, Е.Т. Анализ конкурентоспособности продукции [Текст] / Е.Т. Гребнев, Д.Т. Новиков, А.Н. Захаров // Маркетинг в России и за рубежом. – 2002. – № 3 (29). – С. 136–141.
Дикань, В .Л. Забезпечення конкурентоспроможності підприємств / В.Л. Дикань, Ю. Т. Боровик, О.М. Полякова. – Харків : УкрДАЗТ. – 2012. – С. 45-54.
Загоруйко, В.Л. Визначення конкурентоспроможності продукції [Текст] / В.Л. Загоруйко, І.М. Байдакова [Електронний ресурс]. — Режим доступу: URL:http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/nvvnu/ekonomika/2009_7/R 3/Zagoruyko.pdf (дата звернення 10.12.2014р.). — Назва з екрана.
Іваненко, А.В. Алгоритм оцінки конкурентоспроможності продукції [Текст] / А.В. Іваненко Вісник економіки транспорту і промисловості. – № 38. – 2012. – С. 182–185.
Лепьохін, О.В. Конкурентоспроможність продукції як основа зниження собівартості продукції [Текст] / О.В. Лепьохін [Електронний ресурс]. — Режим доступу : URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/vsunu/2011_7_2/ Lelohin.pdf (дата звернення 10.12.2014р.). — Назва з екрана.
Лифиц, И.М. Конкурентоспособность товаров и услуг [Текст] / И.М. Лифиц
// М.: Высшее образование. – Юрайт-Издат – 2009. – С. 40–56.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.